Blogírás

Olvasási idő: 3 perc

Az információk korát éljük. Egy olyan kort, amikor minden elérhető betű, és adat csak néhány kattintásnyira van. Hogy ez jó, vagy rossz azt mindenki döntse el maga, de ezt a tényt kár tagadni. Ha te, és a KKV-d sem szeretne lemaradni a versenyről, aminek tétje a minél több vásárló, akkor neked is lépned kell.

Content is king…

Annyiszor halljuk, hogy mára szinte elcsépeltté vált, pedig igencsak fontos üzenetet hordoz. A mai világban content, vagyis tartalom nélkül lehet ugyan létezni, de nem érdemes.

A jó blog a content egyik alapillére

Sokan eleve rosszul állnak hozzá a blogoláshoz. És hogy miért írom ezt? Mert Dunát lehet rekeszteni a “Bemutatkozunk”, “Ezt kell tudni cégünkről” és hasonló tartalmakkal, amik rólad szólnak.

Ha randizni hívsz valakit és leültök vacsorázni, akkor te is egyből magadról kezdesz el beszélni? Ha szeretnél valakit igazán megismerni, akkor kérdezel tőle. Mi a kedvenc színe, melyik bort szereti a leginkább és még lehetne sorolni. Valahogy a célközönségeddel is így kell bánnod. De mivel nem hívhatsz el minden egyes vásárlódat vacsorázni, kell találnod egy alternatív megoldást.

… és akkor lőn a blog

A blog kiváló felület arra, hogy megismerd a célközönséged. Ahhoz azonban, hogy eljusson hozzád, meg kell ismerned a problémáit, ehhez pedig idő kell.

A mai világban már nem célravezető a 90-es évek “arcodba nyomjuk a termékünket” marketingstratégiája. A tudatos vásárlók ma már egy adott problémára keresnek megoldást és így fognak eljutni hozzád és a szolgáltatásodhoz.

Tegyük fel, hogy építőanyagokat, fürdőszobakellékeket árulsz online, de pang az üzlet és alig mennek az eladások. Hogyan tűnhetnél ki a többiek közül? Hogyan juthatnak el hozzád a vásárlók?

Persze könnyű lenne azt mondani, hogy bízz meg engem és majd én megoldom.

Azonban a metodika az, hogy megkeresed, mi a problémájuk. “Milyen csaptelepet vegyek?” “Melyik a legjobb villanybojler?” Ezekre te mind-mind tudsz válaszolni, hiszen egy kiváló szakember vagy.

Azonban lehetséges, hogy sem kapacitásod, sem energiád nincs az ilyenhez. Sok olyan bejegyzést olvastam már, ami annyira szakmai volt, hogy három perc után meguntam és elkattintottam. Egész egyszerűen azért, mert nem értettem.

Ha valaki évek, vagy évtizedek óta benne van a szakmában, már nehezebben tud olyan blogot írni, ami a nagyközönséghez szól.

És itt jön a képbe egy szövegíró.

Én, vagy bárki más a szakmában. Egy friss szem, egy ötletekkel teli elme, aki megírja helyetted a blogodat, hogy fel tudd venni a versenyt a konkurenciával és ki tudj tűnni a tömegből.

A blogíráshoz te is kellesz

Nyugalom, nem veled fogom elvégeztetni a piszkos munkát, azonban a szakmai tudásodra szükségem lesz. Fontos, hogy egyeztessük a kulcsszavakat, tartalmat és a bejegyzés célját, hiszen csak így van értelme.

Mennyibe kerül mindez?

Fontos a heti rendszeres blogolás, így a csomagokat is az ügyfelek igényei alapján alakítottam ki.

Kezdő blogcsomag

A kezdő blogcsomag ideális egyszemélyes-, vagy mikrovállalkozások, illetve most induló KKV-k számára.

  • Havi 4 darab blogbejegyzés
  • Informatív, 500-700 szavas bejegyzések
  • Adott, releváns kulcsszavakra optimalizált
  • Kérés szerint releváns, C00-ás (ingyenes) stock fotók
  • Az igényeknek megfelelően ingyenes javítás (maximum 5 alkalom)
  • Ára: 24.000 forint

Haladó blogcsomag

A haladó csomaggal kevesebb idő alatt több információt juttathatsz el a vásárlóidhoz, így jobban megismerheted őket. Kiváló alap indulás előtt, induláshoz, vagy ha már jól bejáratott közönséged van, de nincs, aki megírja a bejegyzéseket.

  • Havi 8 darab blogbejegyzés
  • Informatív, 500-700 szavas bejegyzések
  • Adott, releváns kulcsszavakra optimalizált
  • Kérés szerint releváns, C00-ás (ingyenes) stock fotók
  • Az igényeknek megfelelően ingyenes javítás (maximum 5 alkalom)
  • Ára: 46.000 forint

Prémium blogcsomag

Ha komolyan gondolod az edukációt és a tartalomgyártást, akkor a prémium blogcsomagot válaszd.

  • Havi 12 darab blogbejegyzés
  • Informatív, 500-700 szavas bejegyzések
  • Adott, releváns kulcsszavakra optimalizált
  • Kérés szerint releváns, C00-ás (ingyenes) stock fotók
  • Az igényeknek megfelelően ingyenes javítás (maximum 5 alkalom)
  • Ára: 69.000 forint