Egyedi termékleírások, termékoldalak készítése

Olvasási idő: 1 perc

Specifikációk:

Magasság: 80 cm
Mélység: 100 cm
Szélesség: 150 cm
Modell: Bulgru , Tölgyfából
Szín: fehér
Anyag: fa
Nettó súly: 90 kilogramm

Termékleírás
Étkezőasztal lappal

Kivitel: tölgy

Ez egy létező termékleírás. (Picit persze megbolygattam a számokat és a neveket, hogy felismerhetetlenné tegyem.) Mit árul el Béláról, a termékoldalak írójáról (aki a weboldal- és a cég tulajdonosa is egyben) ez a pár sor? Hogy hanyag? Hogy slendrián? Hogy nem törődik a termékével?

Azt, hogy bokros teendői mellett sajnos nincs ideje foglalkozni a webáruházzal. Azonban a Béla, a tulajdonos elkövetett egy hibát: nem vett föl szövegírót, így pedig még mindig semmitmondóak, unalmasak és szürkék a termékleírásai.

Ne legyél Béla

A hibák azért jók, mert remekül lehet okulni belőlük. (Ahogyan a közhelyek azért jók, mert el lehet őket durrogtatni.) Ha nincs időd, energiád és kapacitásod, akkor is szükséged van egy jó termékleírásra, ami eladja a produktumot. Mert lehet a legjobb, legidőtállóbb asztalod, ha nincs odaírva senki sem fogja tudni, hogy ez egy kincs.

Milyen egy jó termékleírás?

A közhiedelemmel ellentétben nem attól jó egy termékleírás, hogy felsorolja a termék előnyeit. Ugyanis ismerned kell az érdeklődőt, hogy eladhasd neki azt a bizonyos asztalt. Fel kell benne keltened a vágyat, hogy ő akarja megvenni azt az asztalt.

Tehát a jó termékleírás művészet?

Nem. Pszichológia? Kicsit.

Mennyibe kerül egy termékoldal?

Mondhatnám, hogy egy jó termékoldal megfizethetetlen, de nem az. Sőt, mindösszesen 6.000 forint, amely körülbelül 1.500-3.000 karakteres, kulcsszóra optimalizált leírást tartalmaz, ezenkívül megtalálható benne minden szükséges specifikáció.

Milyen szolgáltatás ajánlok hozzá?

Bizonyára te is rohansz. Nincs időd feltölteni, tördelni a termékleírást, megírni a kép helyettesítő szövegét, a SEO címet és a megfelelő hosszúságú meta leírást, amelyek fontos rangsorolási szempontok.