Hírlevelek, autoresponder-sorozat írása

Olvasási idő: 1 perc

A feliratkozóid szeretik, ha viszont szereted őket. Ezt úgy tudod a legjobban kimutatni, ha rendszeresen foglalkozol velük. Ezért egy jól megírt hírlevél vagy autoresponder-sorozat aranyat ér.

Hogy miért?

Mert növeli az elköteleződést.

Sem jó hírlevelet, sem jó autorespondert írni nem könnyű

Tedd a szívedre a kezed: te hány hírlevelet szoktál hetente megnyitni? Melyik az, amelyiket hétről-hétre várod? Sajnos az a tendencia, hogy rendkívül kevés a hírlevelek kattintása aránya. Azonban a hiba nem a te készülékedben van. Sajnos ez a rossz berögződésnek köszönhető.

Tévedés, hogy reklámozni kell

Egy jó hírlevél nem reklámoz, hanem élvezetesen edukál. Biztosan neked is több száz olvasatlan spam van az e-mailjeid között, ennek oka pedig az esztelen EDM kampányok, amelyek csak eladni akarnak. Ezeknek a kora már lejárt. Sokkal többet kell nyújtanod ennél, hiszen a feliratkozóid nem azért osztották meg veled a személyes adataikat, hogy mindenféle kéretlen reklámmal traktáld őket.

Építsük fel a struktúrát

  • Tárgy mező
  • Személyes hangvételű edukációs szöveg, blog ajánló
  • Egy jó befejezés

Ez olyan, akár egy jó, véget nem érő könyvsorozat. A feliratkozó pedig már tűkön ülve várja a következő részt.

Ne érd be ennyivel…

A frappáns szöveg csak a sikeres hírlevél (vagy autoresponder) küldésének egy része. Mindezek mellett meg kell határozni, mely időpontban a legaktuálisabb kiküldeni, hogy maximalizáljuk a kattintást (CTR-t) meg kell írni a képek alt text-jét, illetve jó helyre kell elhelyezni a CTA-dat és a leiratkozás gombot is.