Sales oldal írása

Olvasási idő: 1 perc

Sales oldal. Sales page. Értékesítési oldal.

Sokféleképp ismerheted, azonban a nevéből adódóan egyetlen funkciója van, mégpedig az értékesítés. Azonban nem elég, ha jól megírt címmel, alcímekkel és izgi szöveggel fogod meg az érdeklődőt.

Az értékesítési oldal nem csak szövegírás

A sales oldal elrendezése majdnem annyira fontos, mint a jó szöveg. A jó elrendezéshez pedig meg kell ismernem a termékedet és a kampányod célját.

A legjobb, ha nincs oldalsáv, az üzenet tiszta, van elegendő white space, hogy az olvasó szeme pihenni tudjon és megfelelően elhelyezett CTA-k.

Mit tartalmaz tehát a sales oldal írása?

Természetesen elsősorban egy körülbelül 5-6.000 karakteres értékesítési szöveget.

(Itt halkan megjegyezném, hogy a karakterszámot mindig az adott termékhez, vagy szolgáltatáshoz igazítom – így ezek csak célszámok. Nem írok fölöslegesen “kilóra” hiszen akkor elvész a fókusz, ami neked és a szolgáltatásodnak sem jó.  A kevesebb néha több közhely itt is érvényes.)

Ezen kívül a szolgáltatás része még az, hogy

  • javaslatokat adok az oldal elrendezésére
  • tippeket adok a hatékony marketing kampányhoz

Mindezeket természetesen felár nélkül.

Van még valami ezen felül?

A képek és meta szöveg írása nem képezi a csomag részét, így ezeket mennyiségtől függően, felár ellenében tudom vállalni.